WARTOŚĆ DLA INTERESARIUSZY STRATEGIA ARCHITEKTURABIZNESU ZARZĄDZANIESPRZEDAŻĄ LUDZIE PRZYWÓDZTWO KULTURA ORGANIZACJI

Zarządzanie czasem handlowców

2015-10-04

Jeżeli potrafisz zaufać  członkom Twojego zespołu sprzedażowego, możesz sięgnąć po kolejne niezwykle ważne i użyteczne umiejętności .

Czy wiesz:

Jaką miarą  mierzysz zaangażowanie? Jakie kryteria , jakie fakty wykorzystujesz do oceny zaangażowania  innych? Wreszcie w jaki sposób to zaangażowanie oceniasz? Czym kierujesz się udzielając informacji zwrotnej?

Jak często myślisz o członkach swojego zespołu : to ONI. A co robisz w sytuacji kiedy słyszysz:  „to nie ja to oni” lub  „ to oni powinni", czy też "myślałem, że on to zrobi”?

Jak często sam poszukujesz wyjaśnień niepowodzenia, które mogłyby nie mieć związku z twoim działaniem?

Jak oceniasz Twoje cele, jak często myślisz o efektach, których możesz doświadczyć dzięki temu , że zrealizujesz cel?  Jak dbasz o swoje cele? Jak dbasz o efekty dla siebie ?

Uczymy jak pracować z zespołem handlowców stacjonarnych,  jak zarządzać specjalistami w terenie, również w dużym rozproszeniu.

Dzięki nam zadbasz o to by system informacji zarządczej  w sprzedaży był powszechnie akceptowany oraz wykorzystywany efektywnie i rzetelnie.

Stworzysz właściwe dla zadań kryteria oraz miary odzwierciedlające zaangażowanie i udział własny każdego handlowca,

Dowiesz się, co decyduje o wartości dodanej wnoszonej przez każdego z nich do Waszych wspólnych celów i jak tym zarządzać .