WARTOŚĆ DLA INTERESARIUSZY STRATEGIA ARCHITEKTURABIZNESU ZARZĄDZANIESPRZEDAŻĄ LUDZIE PRZYWÓDZTWO KULTURA ORGANIZACJI
2018-03-07

Badanie Kultury Organizacji

Czy wiesz, że jedynie 30% zmian wdrażanych w dużych organizacjach przynosi zamierzony skutek?
Specjaliści wskazują, że jednym z głównych czynników decydujących o skuteczności zmian jest ...

czytaj więcej
2018-02-05

Ekonomiczny fundament strategii

Wyznaję pogląd, że strategia to spójny i bazujący na logicznych relacjach przyczynowo -skutkowych plan tworzenia wartości dla interesariuszy.
czytaj więcej
2016-03-14

Wieczór z Mistrzem

14.04.2016 rozpoczęliśmy cykl spotkań „Wieczór z Mistrzem”, proponując formułę odbiegającą od tradycyjnych warsztatów biznesowych.
czytaj więcej
2016-01-28

Audyt Strategiczny

Zastanawiasz się czy Twoje cele strategiczne są właściwie sformułowane? Czy Twoja strategia dobrze odzwierciedla potencjał frmy i szanse generowane w otoczeniu? Na takie pytania odpowiada Audyt Strategiczny Leverage.
czytaj więcej
2016-01-12

Leader Wind

Wiatr, łopot żagli, krzyki komend. To klimat regat jachtowych. To również idealne środowisko do integrowania wszelkich zasobów przywódczych i managerskich.
czytaj więcej
2015-10-04

Zarządzanie czasem handlowców

Jeżeli potrafisz zaufać  członkom Twojego zespołu sprzedażowego, możesz sięgnąć po kolejne niezwykle ważne i użyteczne umiejętności.
czytaj więcej